Najczęściej zadawane pytania
Termin realizacji
1Termin realizacji zamówień dostępnych w magazynie
Termin realizacji zamówienia produktów, które dostępne są w magazynie następuje w ciągu 1-4 dni roboczych.
2Termin realizacji zamówień indywidualnych
Termin realizacji produktów, które robione są na zamówienie wynosi maksymalnie 20 dni roboczych lub jest ustalany indywidualnie.
Wysyłka
1Sposób wysyłki
Sposób wysyłki wybierany jest przez klienta w trakcie składania zamówienia w sklepie. W razie chęci zmiany operatora wysyłki złożonego zamówienia, prosimy o kontakt mejlowy.
2Czas trwania wysyłki
Czas trwania procesu od odebrania przesyłki oraz dostarczenia jej do domu klienta zależy od przewoźnika.
3Wysyłka na prezent
W razie potrzeby, jesteśmy w stanie zapewnić wysyłkę w opakowaniu prezentowym, które nie zawiera paragonu. Prosimy o wiadomość w tej sprawie.
4Zmiana adresu odbiorcy
W razie potrzeby zmiany adresu odbiorcy dla dokonanego zamówienia, prosimy o kontakt mejlowy.
Personalizacja zamówienia
1Zmiana koloru produktu
Jeśli jesteś zainteresowany produktem, lecz potrzebujesz go w innym kolorze lub wymiarze, napisz do nas! Rozpatrzymy różne możliwości dla Twojego zamówienia.
2Zmiana wymiaru produktu
Realizujemy indywidualne zamówienia zarówno jeśli chodzi o kolorystykę, jak i wymiary. Napisz do nas, a zaproponujemy cenę oraz termin realizacji zamówienia.
Współpraca
1Warunki współpracy
Jeśli interesuje Cię sprzedaż produktów SVALKA Human, warunki ustalamy indywidualnie.
Zwroty i reklamacje
1Zwroty
Zwrot gotowego produktu (dostępnego w magazynie) jest możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W tej sprawie prosimy o wiadomość e-mail na adres: kontakt@svalka.pl. Uwaga: koszt wysyłki ze zwracanym towarem pokrywa kupujący. Zwrot środków następuje w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przez nas zwracanego towaru.
2Reklamacje
W razie niezadowolenia z otrzymanego produktu, napisz do nas wiadomość dotyczącą szczegółów tej sprawy. Prosimy o kontakt e-mail na adres: kontakt@svalka.pl.
Cenimy Twoją opinię
Jeśli chciałbyś przekazać opinię na temat ulepszenia produktu lub po prostu odczucia na jego temat, jesteśmy otwarci. Cenimy zdanie naszych klientów i w wytwarzane przedmioty wkładamy dużo serca.
Chciałbyś złożyć reklamację?
Coś jest nie tak? Napisz do nas! Posiadasz prawo do zwrotu gotowego produktu 14 dni od odebrania zamówienia lub reklamacji produktu w razie nieprawidłowości. Rozpatrzymy ją w ciągu 20 dni roboczych.
Uzyskaj rabat!
Robiąc u nas zakupy powyżej 200 zł uzyskujesz rabat na kolejne zamówienie! Szukaj karty rabatowej w otrzymanej przesyłce